Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 10 januari 2014

Nog meer sneak peeks,

Wat is het toch leuk om Stampin' Up! demonstratrice te zijn. Wij mogen een maand voordat de catalogus uitkomt al uit die catalogus bestellen. En er staan leuke producten in!!!

Dus hierbij wederom een project gemaakt met producten uit de voorjaars/zomer catalogus. Vanaf 28 januari kan iedereen hieruit bestellen.


Ik ben helemaal weg van de lampionnetjes. Ik heb op deze kaart 3 nieuwe stempel sets gebruikt. Een hele mooie nieuwe achtergrondstempel, de lampionnen en de tekst. De banner is uitgestanst met ook een nieuw product.

Wil jij ook een catalogus? Deze kun je op 19 januari bij mij thuis komen ophalen tijdens de inloopdag die ik die dag samen met Sandra Korten houd. Stuur mij even een email als je wilt komen. Of ik kan de catalogus naar je opsturen tegen de verzendkosten.


Ook demonstratrice worden? Je bent van harte welkom in mijn team. Neem gerust contact met mij op als je meer informatie wilt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.