Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 13 januari 2014

Pinkies Rock!!

Afgelopen weekend had ik een teammeeting met de Nederlandse Pink Ladies/Lads (The Dutch Pinkies)in Beekbergen. Michelle Last had dit weekend geregeld, zij staat aan het hoofd van ons team. Zij kwam samen met nog 3 Engelse Pinkies naar Nederland voor een gezellig en kreatief samenzijn. Zaterdag stond in het teken van de zakelijke kant van het Demonstratrice zijn en zondag was een kreatieve dag. Damir was er ook. Dat is de  Assistant Business Development Manager Netherlands voor Stampin' Up! en wij konden bij hem terecht voor vragen en opmerkingen. 



Dit zijn alle Dutch Pinkies die zaterdag aanwezig waren.

Ik ben samen met mijn team maatje Sandra naar Beekbergen gereden zaterdag ochtend en na 50 km vonden wij het al nodig om koffie te gaan drinken. Bij Meerkerk zit nl. een Starbucks en tja, wij hebben beide een zwak voor Starbucks.


Zoals ik al zei stond Zaterdag in het teken van de zakelijke kant van Stampin' Up! Veel informatie hebben we gekregen en er ook veel van geleerd. Michelle heeft een team van in totaal 363 demonstratrices waarvan er 96 in Nederland. Dus een groot team en zij heeft zelf de afgelopen 6 jaar dat zijzelf Demonstratrice is veel kennis opgedaan. Michelle is ook een enorme schat en ik ben heel erg blij dat ik in haar team zit.


's Avonds heel gezellig gegeten met 32 dames van de groep. Een groot gedeelte van de groep bleef ook slapen. Het is de gewoonte om swaps uit te wisselen met andere leden van de groep en Yolanda had het diner geregeld en voor iedereen een persoonlijke swap gemaakt. Zo geweldig leuk.



Het papier is een sneak peek van wat komen gaat tijdens de SAB. 


Na een prima nacht en een heel gezellig ontbijt zijn wij weer richting de locatie gegaan voor het kreatieve gedeelte van het weekend. En jeetje, wat hebben wij hard moeten werken. Er waren door Michelle, Caroline, Erna en Carmen in totaal 4 projecten voorbereid. Iedereen kreeg een pakket met alle benodigdheden om de projecten te maken. Ik heb dus één project af en de rest gedeeltelijk. Maar aangezien we een duidelijke beschrijving erbij hebben gehad ga ik de projecten direct afmaken. Ik zal foto's maken van hoe ze er nu uitzien en hoe het wordt.


Dit waren mijn tafelgenoten tijdens de zondag. Goed dat de tafels een beetje ruim waren want wij hadden allemaal veel spullen bij ons.


Mijn stukje tafel.



Ik had een bijzettafeltje, dit is de doos die ik mee had genomen voor alle benodigheden. Eigenlijk dus heel handig. Alles wat niet op tafel er bij kon of ik niet nodig had stond op deze doos.


 Mijn upline Caroline (rechts) en mijn downline Sandra.
Ik bof enorm met hun. Ik heb me dit weekend eens te meer gerealiseerd hoe Stampin' Up! mijn leven verrijkt heeft. En dat meen ik echt. Het is soms hard werken, de ideeën komen niet zomaar maar ik had geen seconde willen missen. Ik heb nu al zoveel leuke mensen leren kennen, zulke leuke evenementen bijgewoond. Het is echt SUper.


Nicky, Caroline, Michelle en Lynne.

These are some pictures of the Pinkies creative weekend. I had a great time. 

---------------------

Denk je nu na het zien van al deze foto's "hé wat super, dat wil ik ook wel". Stuur mij een berichtje via de mail en dan kan ik al je vragen beantwoorden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.