Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 22 februari 2014

Sentimenten bloghop






Vandaag en morgen is er een bloghop langs in totaal 44 blogs. Dit om de Nederlandstalige stempelset "Sentimenten" te promoten.
Hierboven de video die Mariska van der Linde maakte voor de conventie 2013 video competitie van Stampin' Up! Wij wonnen! Wij, zou je zeggen, ja ook een beetje want ik heb er aan meegewerkt met een kaart. Deze zie je in de video langs komen, Prettige Kerstdagen staat er op.

Maar goed, de bloghop.

Vandaag begint de bloghop op het blog van Janneke de Jong. Veel plezier met je hop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.