Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 11 maart 2014

Sketching around the Christmas Tree!

Zo heet de challenge op het Jingle Belles blog. Ik heb me voorgenomen om  een grote stapel Kerstkaarten voor 1 december klaar te hebben en dan is een challenge blog heel handig. En als ze een schets gebruiken ben ik helemaal happy.


Door tijdgebrek en gebrek aan inspiratie heb ik aan de vorige challenge niet meegedaan en heb dat gecompenseerd door er deze keer 4 te maken. Als je al je stempels en inkt toch op je tafel hebt liggen kun je net zo goed doorgaan.



En op deze manier kan ik ook al mijn Stampin' Up! Kerst stempels en papier blijven gebruiken tot de nieuwe najaars/winter catalogus uitkomt.

-----------------

As I missed the last challenge due to lack of time and inspiration, I made up for it by making 4 cards this week for the challenge on the Jingle Belles blog. I do want a nice big pile of Christmas cards before December the first!
I love sketches and enjoyed making the cards. And I like the fact that I can still use my Stampin' Up! stamps and paper until the new Autumn/Winter catalogue comes out in September.

-------------------


Tot 31 maart kun je nog gebruik maken van het extra aantrekkelijke aanbod van 
Stampin' Up! om ook demonstratrice te worden. Je mag dan voor € 195,- aan producten uitzoeken.
Heb je bv je zinnen gezet op een Big Shot dan kun je deze dan uitzoeken samen met nog heel veel Stampin' Up! producten. 

Twijfel je nog?
Neem contact met mij op, dan kan ik je vertellen dat het super leuk is om Stampin' Up! demonstratrice te zijn en ook waarom het zo super leuk is.





2 opmerkingen:

  1. oh my gosh, YES! ALL of these are absolutely beautiful! and you've really rocked stephanie's JINGLE BELLES sketch in two totally different, but equally FAB ways! well done, you! what a treat! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are fantastic ... I really love the colors in the first set ... so very glad you got sketchy with us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.