Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 18 maart 2014

Stempel avond met Stampin' Up! 26 maart 2014.

Kom stempelen met de mensen van het hoofdkantoor van Stampin' Up!  


Wanneer? 
Op 26 maart aanstaande 's avonds om 20.30 uur 

Waar?
http://www.ustream.tv/channel/stampin-up-eu

Wat is het?
Een live stream event waarin gewerkt wordt met de All Wrapped Up Bundle die staat op blz. 6 van de Sale-A-Brations catalogus. Ook het super leuke Sweet Sorbet DSP doet mee.
Heb je die niet, helemaal niet erg. Het belooft een leuke avond te worden dus zorg dat je op tijd klaar zit met voor je computer,  je tablet of je smart phone!



















1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.