Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 15 maart 2014

Sweet Sorbet Gift Set class


Kom op 19 maart samen met mij een hele leuke Gift set maken met het mooie 

Sweet Sorbet DSP 

wat op het moment gratis te krijgen is bij een bestelling van € 60,-. 

We maken een set van 4 kaarten met een leuke doos waar de kaarten in bewaard kunnen worden.

De ochtend workshop begint om 09.30 uur
De avond workshop begint om 19.30 uur

Onder het genot van een kopje koffie/thee gaan we aan de slag.

De workshop kost € 15,-.

Laat even weten of je komt via de email.


Vind je de workshop leuk maar kun je niet komen! 
Ik kan deze workshop ook bij jou thuis komen geven.

Misschien tot de 19de!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.