Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 14 mei 2014

Weekly Deals!



Ook deze week weer aan aantal super leuke aanbiedingen. Oa het ruffled stretch trim in Pistachio Pudding en Coastal Cabana. Dit is zo'n mooi lint en op zo veel manieren te gebruiken.
Ik heb het gebruikt om lampjes te maken, in combinatie met het mooie Incolor 2013-2014 DSP.  Het lampjes pakket had ik gevonden op lampenmaken.nl. Het bestaat per pakket uit 10 templates van lampen kap folie om een kapje te maken, ik heb voor mijn snoer 2 pakketjes besteld. De template plak je op je papier, je knipt het uit en maakt het om je lampje vast met 2 splitpennen. Het snoer lampjes moet je apart bestellen. (Ik heb al een Kerstvariant voor ogen). Onder aan de lampjes heb ik een bijpassende kleur Ruffled stretch trim gebruikt. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.