Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 25 september 2014

Project Life App.


Project Life kwam deze week met een Project Life App (€ 2,69). Nu nog alleen voor IOS maar binnenkort ook voor Android.
Het is een app waarmee je heel snel een foto collage kunt maken met de foto's die je op je iPhone of iPad hebt staan. Er zitten 4 collecties in waarmee je meteen mee aan de slag kunt gaan.
Ik ben het meteen gaan uitproberen. En het is heel leuk.
Je kunt je layout exporteren als een 8x8 inch layout of 12x12inch. Ik heb mijn layout geëxporteerd naar mijn email adres en vandaar op mijn iMac opgeslagen. Een 8x8 inch zou ik ook nog kunnen printen.



Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.