Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 13 oktober 2014

Brussel, here we come!



Nog 3 nachtjes slapen en dan vertrek ik naar Brussel. Het is tijd voor de jaarlijkse Europese conventie. Het Stampin' Up!® hoogtepunt van het jaar vind ik. En aangezien je in mei al kon registreren is de voorpret al heel lang bezig. En natuurlijk ga ik niet alleen. Ik vertrek samen met Sandra vanuit Etten Leur naar Roosendaal komende donderdag. En daar stappen wij over in de trein naar Brussel. En als alles loopt zoals gepland zitten we al met een coupé vol met Stampin' Up! demo's. Lachen, gieren, brullen!

Mijn jurk is gestreken, de panty's gekocht, de swaps gemaakt.

Ik zal jullie een voorbeeld van mijn swaps laten zien maar mondje dicht hoor. 



Grapje, na het weekend zal ik de voorkant laten zien. En krijg je ook verslag van de conventie.

Afgelopen week heb ik nog een kaart voor mijn Up-line Caroline gemaakt. Die was gepromoveerd naar Gold 1! Echt een super prestatie en daar hoort natuurlijk ook een kaart bij.


Die veertjes stempel set in de herfst/winter catalogus is echt helemaal te gek. Hier gestempeld met goud op zwart papier. En de Dotty Angles stempel set gestempeld op een stukje Typeset DSP. Ik vond de kaart goed gelukt en Caroline was er blij mee. 




Je kunt nog tot 24 oktober inschrijven als Stampin' Up! demonstratrice om 6 (zes) maanden lang elke maand een gratis pak papier te krijgen. Vind je dit een goede aanbieding en zie je het wel zitten om ook te beginnen? Bel of mail mij voor details.



1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.