Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 1 oktober 2014

Heel veel nieuws!

Het is 1 oktober. Voor ons als Stampin' Up!® demonstratrices betekent dat het begin van een nieuw Stampin' Up! jaar.
En dat jaar begint meteen goed met leuke acties en gratis producten.

WEEKLY DEALS

Allereerst de wekelijkse aanbiedingen. Ik ben dol op lintjes en er staan deze week maar liefst 3 verschillende rollen bij de aanbiedingen. Dat Chevron Ribbon is zó leuk om mee te werken, we hebben het Chevron Ribbon in 12 kleuren. Seam Binding Ribbon is zo mogelijk nog leuker. Dat kun je ook zo'n leuk kreuk effect geven door het nat te maken en op te frommelen. We hebben het Seam Binding Ribbon ook in 12 kleuren.



STAMP, STOCK & SAVE

En we gaan vrolijk door naar de volgende aanbieding!
In verband met WCMD (World Card Making Day) kun je van 1 tot 6 oktober een selectie van Stampin' Up! producten met korting aanschaffen. 
Ga je voor de 15 % korting op inkt, papier, enveloppen of lijm of ga je voor de 20% korting op geselecteerde stempelsets.


Klik op de foto of hier voor de flyer. Daarin staan al de producten die meedoen met de actie.

PICK A PACK OF PAPER



En dan nu de laatste leuke actie!
Ben jij ook zo'n fan van het mooie Designer Series Paper van Stampin' Up!
Dan is nu jouw kans om 6 maanden lang een gratis pak DSP te kunnen krijgen. 
Dat is toch maar een mooi cadeautje van 6 x € 13,25 = € 79,50!!!
Wat moet je er voor doen? 
Stampin' Up! demonstratrice worden!
Kom gezellig bij de leukste creatieve familie van Nederland. 

Mail of bel me als je vragen hebt.
evelinevanheijst@ziggo.nl
06-45794590


In verband met al de leuke acties ga ik vrijdag 3 oktober een verzamel bestelling doen.
Staat er nog wat leuks tussen?
Laat het mij op tijd weten.


Tot de volgende keer,

Eveline.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.