Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 20 oktober 2014

Weer thuis!

Ik zal vandaag aan een lang blog bericht gaan werken met een overdaad aan foto's. Dan zijn jullie vast gewaarschuwd. Ik moet de foto's nog uit gaan zoeken. Houd mijn blog maar in de gaten.

Ik kan jullie al wel vertellen dat het waanzinnig leuk is geweest. We zijn verwend (zie foto)! We hebben veel geleerd, leuke nieuwe producten gezien (maar dat is een groot geheim dus kan ik daarover nog niets vertellen) maar bovenal was het heel leuk om heel veel teamleden te zien en demo's uit andere team's, nationaal en internationaal. Je krijgt dan echt het "familie" gevoel. We zijn één grote Stampin' Up! familie.

Dit zijn de goodies die ik allemaal gekregen heb. En nu realiseer ik me dat ik de doos met Project Life "Love Story" er niet bij heb liggen. Maar ook die heeft iedereen gehad.




2014 Herfst/Winter Supplement.

En dan nu weer over naar de orde van de dag. Vanaf vandaag kun je de producten aanschaffen uit het Herfst/Winter supplement.


Klik op de foto of hier voor de PDF

En het leuke is, ik heb de super gave sterren stempel set al, Many Merry Stars, die won ik met een Prize Patrol tijdens de Conventie. Samen met de Confetti Stars Punch en de Lucky Stars Embossing Folder. Ben ik een bofferd of niet!
Ik moet er wel bij vermelden dat het een OP=OP supplement is.
Voor diegene die iets hieruit willen bestellen, vrijdag 24 oktober doe ik een verzamelbestelling.


Ik sluit mijn bericht nu af met een foto van de swaps die ik zelf gemaakt had voor de Conventie. Ik heb alle 83 swaps geruild met andere Demo's en een enkele weggeven.


Dit was mijn Kerst uitvoering.


En dit was mijn Halloween uitvoering.

Het idee heb ik van Internet afgehaald maar vergeten op te schrijven van wie dit idee kwam, ik had alleen de maten op een briefje overgenomen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.