Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 4 oktober 2014

World Card Makin Day


Het is vandaag World Card Making Day en over de hele wereld zijn er activiteiten gepland.
Hier is het rustig omdat ik dit weekend moet werken.
Ik heb deze week wel meegedaan met de kaarten lawine van de Nederlandse Stampin' Up! faceboek pagina. Ik was genomineerd door Mariska. Ik heb de volgende kaart gemaakt en ook weer 3 mensen genomineerd. En zo krijg je een heleboel kaarten!


De kaart is ingekleurd met de Markers van Stampin' Up! De stempels zijn van de Retired set "So Very Grateful" waarvan ik er nu dus achter kom dat deze retired is! Oeps. Gaat dus na 5 januari in de verkoop. De tekst komt uit de set " Sassy Salutations.

Prettig weekend allemaal en maak een kaart!

post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.