Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 13 november 2014

Weekly Deals en een kaart.

Hoi lieve bloglezers. Jack wilde een kaart sturen naar een collega en vroeg of ik die wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat. Ik ken de collega en bedacht dat een redelijk simpele kaart wel bij haar zou passen. En dit is het geworden. Ik ben dol op washi tape en ik ben heel blij dat Stampin' Up!® het tegenwoordig ook verkoopt. Het washi tape wat ik op de kaart gebruikt hebt heet "Sweet Sadie" en je kunt het vinden op blz. 190 van de jaarcatalogus. Op die pagina staan alle rolletjes washi tape en ze kosten € 5,95 per setje. Leuke prijs niet waar.


I made a quick card for one of my DH co-workers. I love washi tape and used the Sweet Sadie washi tape on this card.

Verder heb ik hier nog de wekelijkse aanbiedingen.  Alweer lint in de aanbieding. Leuk, ik ben dol op lint maar toevallig! heb ik deze lintjes al.



post signature

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.