Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 13 januari 2015

Happy Birthday!

Een van de nieuwe producten in de Lente/Zomer catalogus zijn de Hallo You Thinlits Dies.

Deze Thinlits kun je los kopen of in een bundle samen met de Crazy About You stempelset. Dan heb je het voordeel van 15% korting.
De stempels zijn er in Wood, Clear en Photopolymer.




Ik vind de Thinlits echt super. Je kunt deze op meerdere manieren gebruiken.
Voor mijn kaart heb ik het woord Happy 5x uitgestanst. In Daffodil Delight, Real Red, Old Olive en Tempting Turquoise en uit Whisper White. Die heb ik allemaal op elkaar geplakt. Dit stapeltje Happy's op de kaart geplakt en het woord Birthday eronder gestempeld. Dit woord en de ballon komen uit de set " Hooray It's Your Day.

Ik ga deze kaart ook gebruikten voor de challenge op Virginia's View Challenge blog "A clean Slate". Onder andere het gebruikt van veel wit! Ik wil elke maand wel meedoen maar ben meestal te laat.


Detail



This card is for challenge #11 on Virginia's View Challenge Blog. The Challenge is "A new slate". I used lots of white!
I love the new Thinlits Dies from Stampin' Up! I stacked up 5 times the word Happy, I cut these from Daffodil Delight, Real Red, Old Olive and Tempting Turquoise card stock. And a Whisper White one on top. The sentiment and the balloon come from the Hooray It's Your Day Stampset.








2 opmerkingen:

  1. Oh....this card makes me HAPPY!! Love your design and details! Thanks so much for playing Virginia’s View “Clean Slate” Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.