Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 6 januari 2015

WE ZIJN LIVE!

Het is zover. Het wachten is voorbij. 

De Sale-A-Bration is begonnen

Bij elke € 60,- aan bestellingen krijg je een gratis product uit de speciale 
Sale-A-Bration folder. En wat zijn dat leuke producten dit jaar!
Genieten met een grote G.


klik op de foto om te kunnen bladeren.


Afgelopen zondag had ik een Make & Take voorbereid waarbij ik 2 van de gratis producten uit de catalogus heb gebruikt. De "Big Day" stempelset en de "Best Day Ever" Stempelset. Het leuke bolletjes touw is ook nieuw en staat in de Lente/Zomer catalogus op blz. 12.



En dan nu de link naar de nieuwe Lente/Zomer catalogus.
Laat je verrassen door de vele super producten die er in staan.
Het wordt weer moeilijk kiezen.


Klik op de foto om te kunnen bladeren

Mijn absolute favoriet is de Mini Treat Bag Thinlits Dies.
Hieronder zie je project wat ik al eerder gemaakt heb.


Ik heb hierbij ook gebruikt gemaakt van onze NIEUWE Nederlands talige stempelset.

K.J.E.G.

Dit is een geweldig leuke set die ideaal is bij het geven van een cadeaubon.
Deze set staat in de catalogus op blz. 33. Daar staat de Engels talige uitvoering. 
Let erop dat je bij het eventueel bestellen van deze set goed aangeeft dat je de Nederlandse uitvoering wilt hebben. Het bestel nummer daarvan is 139145


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.