Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 januari 2015

Weekly Deals

Hier heb ik weer de wekelijkse aanbiedingen voor jullie.
Onder andere het Envelope Punch Board. Daar kun je zoveel leuke dingen mee maken buiten een envelop. Echt een aanrader.
En het Typeset Specialty Designer Series Paper. Echt een goede deal dit! Want er zitten in dit pakket 24 vellen. Het is dunner dan ons andere DSP  en je kunt er hele mooie projecten van maken. Op onderstaande Kerstkaart heb ik dit papier ook gebruikt. Het is heel veelzijdig. Op 13 januari gaat er een verzamel bestelling de deur uit. Laat het mij op tijd weten als je iets wilt bestellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.