Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 16 februari 2015

I {heart} photopolymer stamps!

Voor mijn buurmeisje heb ik een kaart gemaakt waarbij ik gebruik heb gemaakt van de achterkant van de stempel. Ik heb de stempel verkeerd om op mijn acryl blok gelegd en be-inkt en gestempeld. Daarna de stempel weer goed op mijn blok geplakt en met zwart gestempeld. Super leuk effect. De banner is gestempeld op een stukje Whisper White en uitgeknipt. 


I made the background on the card by inking up the back of the stamp. I then turned the stamp right way round and stamped the sentiment. The banner was stamped on a piece of Whisper White and cut out. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee om de stempel ook "verkeerd" te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee om zo je stempel te gebruiken!!! Mooie kaart heb je gemaakt! Gaaf!

    GRoetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.