Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 30 maart 2015

Feest!

Het is feest in huize van Heijst want Jack is jarig vandaag. Dit is de kaart die ik voor hem gemaakt heb. Ik heb altijd wat moeite met kaarten voor mannen maar ik ben wel tevreden met deze kaart. 
Ik heb acrylblok gebruikt en dat gekleurd met 5 verschillende kleuren markers. Toen het blok met water besproeid en op een stuk waterverf papier afgedrukt. Ik heb het even laten zitten zodat de inkt goed in het papier kon trekken. Toen het papier droog was heb ik het woord happy uit gestanst. Ik heb het nog 3x uit gestanst uit waterverf papier en op elkaar geplakt. Zo krijg je een leuk effect op je kaart. 



Hier nog een foto, zo zie je het effect iets beter.


It's my DH birthday today so I made him this card. I colored a clear block with markers, spritzed it with water and stamped it on a piece of watercolor paper. After the paper had dried I die cut the word happy. I also die cut het word 3x from watercolor paper and stacked these together with the colored piece on top. This is an easy way to get dimension and a fun effect on your card.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.