Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 maart 2015

You Can Create It! Februari 2015




Alweer de 2de maand van You Can Create It. Deze maand zat er in de envelop:

1/4 vel Irresistibly Yours Specialty Designer Series Paper (SAB),
1/4 vel Perfect Plum Cardstock
Een kaartbasis of Elegant Eggplant Cardstock,
Een stukje 5/8" Satin Ribbon in Whisper White,
1 2 1/2 Inch geponste cirkel in Whisper White
en een doorzichtig knoopje.

En dit heb ik er van gemaakt. Ik heb 4 van de 6 producten gebruikt. Het knoopje kon ik nergens kwijt en de witte cirkel was ik kwijt. Daar kwam ik pas achter toen ik  de mail nog een keertje doorlas :)


Nu moet ik zeggen dat ik dit een hele mooie kleuren vind, Elegant Eggplant en Perfect Plum, en dat ik ze nog nooit gebruikt heb! 

Op het blogs van Caro en Inge vind je alle informatie als je ook mee wilt doen.






2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.