Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 12 april 2015

Project Life Sunday.

Wat gaan de weken toch hard! Over 14 weken vertrekken wij al naar de VS. 
Ik ben vandaag heel hard aan het opruimen op mijn kamer. Af en toe gooi ik iets op Marktplaats, er kan veel naar de Kringloper en ook de doos met oud papier is al goed gevuld. Daar is verhuizen echt wel goed voor. Ik ben ook heel streng. Vandaag heb ik lint opgeruimd en design papier (non Stampin' Up!) En je kunt wel stellen dat ik een verzamelaar ben!! Jeetje wat heb ik nog veel over. Sommigen pakketten gaan ook nu nog niet weg (echt niet) maar het meeste ligt in de oud papier doos.

Maar goed,  het is Project Life tijd. Ik heb voor jullie een digitale layout. Deze heb ik met de Project Life app gemaakt. Een vakantie layout, Kreta 2014 en dan van ons uitstapje naar Aptera. 


Prettige dag nog.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.