Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 26 april 2015

Project Life Sunday

Hallo allemaal. Vandaag heb ik eens geen digitale Project Life layout maar een "echte", een 6 x 8 inch layout. Ik ben nog steeds bezig met de foto's van de Stampin' Up! conventie van 2014. Pagina voor pagina. Maar nu dus weer eentje verder.

Op vrijdag hadden we de eerste conventie dag. Dat is best wel inspannend, alles in het Engels en met heel veel informatie die op je afkomt. En 's avonds is het Awards Night. Iedereen op chic en heel gezellig en met een after party wat ook super gezellig was. En om 23.00 uur afgelopen zodat je de dag erna weer fris en fruitig de tweede conventie dag kon ingaan. 

Sandra en ik zijn samen gaan eten bij het Hard Rock café, we hoefden er ook maar één straat voor te lopen. En dat is ook heel fijn als je een beetje moe bent. Na het eten konden we er weer tegenaan!



Another page done for my Project Life Sunday series. I'm still making pages about the Stampin' Up! 2014 convention. I will get it done! But slowly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.