Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 20 april 2015

Retirement List!!!




De nieuwe jaarcatalogus 2015-2016 komt eraan. Op 2 juni om precies te zijn. Iedereen kan dan de catalogus online inkijken. Vanaf half mei zal de catalogus ook bij mij op te halen zijn. 

Maar!  Morgen 21 april komt de Retirement lijst uit. Wat betekent dat? 
Op deze lijst staan ALLE artikelen die niet meer in de volgende catalogus zullen staan, met kortingen tot 50%. En zijn dat veel artikelen?
Ja, heel veel. Onder andere de In-Colors 2013-2015 en alle producten die een van die 5 kleuren heeft. Ook het Design Papier waar een van die kleuren in zit gaat eruit.

Er zijn meestal 2 lijsten, een met stempels en eentje met accessoires.  Die lijsten zijn láng! 
En weet je wat het leuke is? Voor alles wat verdwijnt komt iets leuks voor in de plaats, En Stampin' Up! kennende zal dat wel weer super zijn. 

Houd morgen mijn blog en Facebook pagina in de gaten. Het moment dat de lijst online komt ga ik deze daar plaatsen. Houd pen en papier bij de hand om een lijstje te maken.

De retirement list is een OP=OP lijst. Dat betekent dat als je iets wilt bestellen het mij meteen moet doorgeven. Daarom ga ik morgenavond al een bestelling plaatsen. 

Wil je een catalogus op komen halen half mei? Laat het me even weten. Dan leg ik deze vast voor je apart.
Kom je van ver, dan staat de koffie natuurlijk ook voor je klaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.