Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 15 juni 2015

Geslaagd!

Het is weer die tijd van het jaar, de tijd dat er her en der vlaggen buiten worden gehangen, samen met een schooltas! 
Wel, bij ons dit jaar ook. Simone heeft na hard werken via het volwassen onderwijs haar Atheneum diploma gehaald. Wij zijn erg trots op haar (en ook heel opgelucht).

Bij zo'n heugelijk feit hoort natuurlijk een kaart.
Ik heb de leuke stempel set "Bravo" gebruikt. Dit is een geweldige set die je voor veel gelegenheden kunt gebruiken. En lekker grote stempels ook.
Ik heb de tekst met versamark gestempeld en met goud embossing poeder bestrooid en verhit. Goud samen met Very Vanilla en zwart vind ik zelf erg mooi. 
Ik heb wat gouden sequins gebruikt en een stukje tekstpapier van het Typeset DSP gebruikt als "diploma", vastgezet met een gouden draadje.



En omdat ik toch bezig was heb ik meteen voor de dochter van een vriendin ook een kaart gemaakt. Zelfde methode en toch heel anders.


My daughter passed her school exams which made us all very happy. I made her a card in gold, black and Very Vanilla, a color combination which I love. 
And as the daughter of a friend also passed her exams I made a second card, same colors, same stamp set, I like how both turned out.





1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.