Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 8 november 2015

Black Friday.

Het is november, traditie getrouw de maand van Thanksgiving hier in de VS.
Er is veel waar ik dankbaar voor ben en ik ben zeker dankbaar voor mijn klanten die er voor zorgen dat ik Stampin' Up! demonstratrice kan blijven, zelfs nu ik voor 3 jaar niet in Nederland woon.

Bij Thanksgiving hoort ook Black Friday, de dag dat je niet in de grote warenhuizen wilt zijn. Te gevaarlijk. Het is namelijk dé dag van de aanbiedingen. En die zijn niet kinderachtig. Je wordt nu al overspoeld met de aanbiedingen. Heb ik wat nodig? Het is allemaal wel heel verleidelijk.

Voor jullie heb ik ook een leuke aanbieding. Gisteren 7 november is het namelijk 3 jaar geleden dat ik Stampin' Up! demonstratrice ben geworden en dat moet gevierd worden.

Deze maand krijg je vanaf een bestelling van € 60,- (exclusief verzendkosten) 

10% korting

Dat is toch leuk nietwaar?

Bestellen kan via de wegschop (dan krijg je van mij de 10% korting teruggestort)
of via de email.
Als je via email bestelt kan ik het direct bij jou thuis laten bezorgen of je kunt je bestelling ophalen bij Sandra of Hilde.

Prettige zondag nog.

Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Klinkt allemaal wel verleidelijk he die promoties van Black Friday.
    Geniet nog naar ik zie van het goede weer
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.