Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 24 december 2015

Merry Christmas.

Ik ben mijn mooie stempels voor de Kerst nog steeds niet moe. En er zijn stempels bij die ik nog niet eens gebruikt heb! En stapels papier heb ik nog. Dat betekent wel dat ik voor Kerst 2016 al aan de slag kan gaan.
De onderstaande kaarten zijn ook al voor volgend jaar.  Mijn kaarten zijn allemaal op tijd gepost en waren in record tijd in Nederland.


Deze kaart kwam ik tegen bij Stampin' Up! Ik vond deze zo leuk dat ik hem wel na moest maken.
Ik had nog een stukje van dat leuk gestreepte papier. De rest van het papier heb ik allemaal gebruikt.


Het Sterrenpapier van deze kaart komt uit het pak Halloween DSP. Leuk dat je dat dan toch nog voor Kerst kunt gebruiken.


En de laatste kaart is voor jullie allemaal.
Met deze kaart wil ik iedereen hele Fijne Kerstdagen wensen.

Eveline.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.