Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 2 mei 2016

Salt Lake City Onstage 2016

Eindelijk dan hier mijn verslag van onze dagen in Salt Lake City. Waarschuwing!! Veel foto's.

Op 10 april vlogen Jolan, Yolanda, Maaike en ik naar Salt Lake City. De meiden hadden een paar dagen bij mij gelogeerd en ik had ze Washington laten zien (klein stukje) en zalig geshopt bij Michaels, Jo-Ann's en AC Moore. Ook de nodige kleding outlets hebben we bezocht. We kwamen met een auto vol naar huis.


We hadden niet het beste weer van de wereld maar toen we op de National Mall rondliepen was het gelukkig wel droog, en frisjes, zeg maar gewoon koud.


Zondag 10 april moesten we vroeg op want ons vliegtuig vertrok vroeg. Maar zo 's morgens is er vrij weinig verkeer. Dus de huurauto weggebracht en ingecheckt, gelukkig ging dat vrij voorspoedig. Ook de vlucht inclusief tussenlanding op het vliegveld van Chicago verliep voorspoedig. Altijd fijn. We waren dus al redelijk vroeg in Salt Lake City en daar scheen gelukkig de zon. We hebben ons hotel opgezocht en de koffers uitgepakt en toen zijn we wat rond gaan rijden en hebben we wat boodschappen gedaan, water, snacks, chocolade en appels. 's Avonds zijn we gaan eten bij P.F. Changs wat wel heel erg lekker was en we zijn vroeg naar bed gegaan.

Maandag ochtend werden we om 9.00 uur bij het hotel opgehaald voor een rondrit door de stad. We hadden een hele goede gids en we zijn veel wijzer geworden. Salt Lake City is gesticht door Mormonen in de 19de eeuw nadat zijn telkens verjaagd werden.
Na de rondrit zijn we gezellig in het centrum en in de mall wat gaan shoppen. En we zijn even gaan kijken bij het Convention Center. En zo leuk! Overal rondom het Convention Center hingen al vlaggen van Stampin' Up! Natuurlijk moesten wij op de foto onder zo'n vlag.


Dinsdag ochtend verder gegaan met shoppen, in een leuke mall vlak bij het hotel. En daarna naar het vliegveld gereden om Diana op te halen, in totaal waren we met 6 Nederlandse meiden in Salt Lake City. Vanaf het vliegveld doorgereden naar Riverton want wij zouden een rondleiding krijgen op het hoofdkantoor. Hoe geweldig is dat! Sta je ineens op de plek die je alleen van foto's kent. We werden super aardig ontvangen en ook ook het meisje wat ons rondleidde was super aardig en heel enthousiast over Stampin' Up! Het was wel heel rustig op kantoor, alleen een paar mensen van Demo support hebben we gezien. Omdat de OnStage activiteiten in alle markten gelijk gehouden wordt waren veel medewerkers van Stampin' Up! in Europa of Australië. In Europa zelfs in Engeland, Duitsland, Frankrijk, Nederland en Oostenrijk. Maar het was super tof om in het hoofdkantoor rond te lopen.


Alle Stampin' Up! producten worden in Kanab gemaakt, in het zuiden van Utah. Dan komt alles naar het GROTE magazijn in Riverton, naast het hoofdkantoor, en van daar uit wordt alles de hele wereld rondgestuurd. 

Hier nog een stukje geschiedenis. Hoe het allemaal begonnen is in 1988


En de allereerste catalogus! 64 blz. dik.


Natuurlijk hebben we ook foto's gemaakt naast een van de 2 stenen die bij het begin van de weg naar het hoofdkantoor liggen.


Woensdag ochtend zijn we vroeg op pad gegaan want we wilden naar de sneeuw. Dus moesten we daarvoor de bergen in. Nu ligt Salt Lake City in een heel breed dal met aan alle kanten bergen dus veel moeite hoefden we niet te doen. We zijn de Rocky Mountains ingereden, en we zijn sneeuw tegengekomen, natuurlijk moest dat op de foto.


Via Park City zijn we weer naar het hotel teruggereden. Het was een heel gezellige dag.

Donderdag ochtend moest Jolan al om 9.00 uur aanwezig zijn om de voorbeelden die zij had gemaakt voor de "mood boards" op te gaan hangen. Mazzelaar, ze had een doos met nieuwe producten gekregen. En ze had super leuke voorbeelden gemaakt die ik helemaal vergeten ben op de foto te zetten. met de nieuwe In-Colors 2016-2017. En die zijn leuk!!! Houd je maar vast.

We hadden allemaal hetzelfde aan, dat wil zeggen, blauw shirt met rood, wit, blauwe sjaal en een Holland tas. We vielen op! Er zijn ook wel wat mensen spontaan naar ons toegekomen, die hadden voorouders die uit Nederland kwamen en vonden het leuk om even met ons te praten. Ik vond dat ook heel gezellig.



Na de lunch was het dan eindelijk tijd voor het begin van de Convention. Na jaren video's gezien te hebben van de Convention in Salt Lake City was ik er zelf bij. Even een slik momentje, maar wat was het gaaf. Het was niet zo enorm druk, 1200-1300 demo's, er kunnen er wel 6000 in, in de zaal. Ik vond het een mooi aantal.
We begonnen met een algemene sessie donderdag middag en daarna moesten wij snel terug naar het hotel om ons om te kleden. Omdat wij 4-en via het Stampin' Up! promotie systeem allemaal de status van Silver Elite hadden kregen wij van Stampin' Up! een leuke avond aangeboden, met een heel lekker diner en een ontzettend leuk piano duo. We hebben heel erg gelachen en heel lekker gegeten.
Via Maaike en Jolan (die had de grootste tas) kreeg ik nog een heel leuk cadeau van Caroline, mijn upline in Nederland. Een mooi fotolijstje omdat ik Silver Elite was geworden in januari.
Oh ja, het thema van deze avond was zwart/wit.


Na afloop kregen we allemaal nog een leuke jeanstas cadeau.


Vrijdag was de eerste hele dag van de conventie. 's Morgens weer een algemene sessie en daarna was het tijd voor de "Product Spotlights" wij konden een aantal nieuwe producten uitproberen. Altijd leuk natuurlijk. We hadden donderdag middag al een nieuwe catalogus ontvangen en er zaten al meteen heel veel post-its in. Raar? Echt niet. Het is zo'n geweldige catalogus weer. Om te smullen.

Hier een plaatje van de voorkant. Meer mag ik nog niet laten zien. Maar ik zal aan het eind van mijn verslag een kaart laten zien die ik gemaakt heb mijn een stempel set die ik heb gewonnen tijdens de conventie. Dus blijf nog even hangen. Ik ben er bijna doorheen.


Vrijdag middag hadden we nog een algemene sessie en toen was de dag weer voorbij. Het is intensief, je bent kapot aan het eind van de dag maar het geeft ook ontzettend veel energie die je in je eigen bedrijfje kunt steken. Als er nu ook nog wat bestellingen kwamen was ik helemaal happy!

Ik heb ook nog een podium momentje gehad. Omdat ik Silver Elite was geworden in januari mocht ik ook naar voren. En je mocht niet even snel over het podium maar je moest je tijd nemen om even stil te staan en te zwaaien naar iedereen. Het was een verdiend moment, je had er hard genoeg voor gewerkt dus, even stilstaan en genieten van jouw moment! Nou, vooruit dan maar. 


Zaterdag hebben we nog een algemene sessie gehad en kon je de "Product Spotlights" die je nog niet had gedaan nog doen en toen was het afgelopen! Nou ja, voor iedereen behalve diegene die Silver Elite of hoger waren. Voor hun was er nog een lunch en daarna nog een Leadership sessie. Daar heb ik heel veel van geleerd. Het leiden van je team, gelukkig kan ik dat ook vanuit de VS, en ben ik blij met de moderne technologie die we hebben.
En toen was het echt afgelopen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Veel mensen leren kennen en natuurlijk veel bekende demo's gezien en gestalkt! Nee hoor, niet echt maar het is wel leuk om ze in het echt tegen te komen. Dus nog een aantal foto's.

Een gezellig onderonsje met Shelli en Sara.


Dawn "Hi Stampers" Griffiths.


Becky Roberts


En met deze 4 dames hadden wij donderdag avond aan tafel gezeten met het diner en daarna ook tijdens de algemene sessies. Super leuk om hun te leren kennen. Alecia, Diane, Sheila en Lisa. We hebben ze geadopteerd, het zijn nu halve Nederlanders.



Zo!! Ik ben aan het eind van mijn verslag gekomen. Zijn jullie er nog?

Ik sluit nu af met een kaart die ik gemaakt heb met de stempelset "Every Occasion", het is een stempelset met 20 stempels. Ik vond het een uitdaging om een kaart met deze set te maken maar ben wel tevreden met het resultaat.


Gezellig dat jullie hier aanwezig waren. Tot de volgende keer weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.