Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 20 juni 2016

In the Spotlight!


Vanaf vandaag zal ik regelmatig berichten plaatsen met een bepaalde stempelset of product in de hoofdrol. Dit doe ik samen met Sandra, Hilde en Danielle, zij zijn al even bezig en vanaf nu doe ik ook gezellig mee.

Deze week staat de Flowershop en Petit Petals stempelset in de hoofdrol. Twee leuke sets die al even mee gaan en prima samen te gebruiken zijn. Hier zijn ook bijpassende ponsen voor te koop, de Pansy Punch en de Petite Petals Punch.
Danielle liet gisteren al een een hele mooie kaart zien op haar blog. Beslist even gaan kijken.

Ik ben een grote fan van de waterverf techniek maar ik ben geen artiest. Daar ben ik al te vaak achter gekomen ;) . Maar het effect is zo leuk, spelen met refills en een waterpenseel.
Ik heb met versamark de bloemen op waterverf papier gestempeld en geëmbossed met wit embossing poeder. De bloemen heb ik toen ingekleurd met Flirty Flamingo. De achtergrond is gemaakt met Soft Sky refill en veel water.



Morgen beslist even bij Sandra gaan kijken. Ik ben zelf ook heel benieuwd wat zij voor ons in petto heeft.
Donderdag plaats ik nog een "In The Spotlight" project op mijn blog.




Product List

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, Eveline. ondanks dat je zegt geen waterverfartiest bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Eveline! Prachtige zachte kleuren.
    Groetjes, Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie kaart. Leuke techniek. Gr.lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super Eveline en je hoeft niet meer te oefenen hoor, je kunt het al!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.