Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 27 juni 2016

Vakantie!


Dinsdag en het is mijn beurt om een project te delen voor "In The Spotlight". Het thema deze week is vakantie. Heb je gisteren de kaart van Danielle gezien? Nee? Dan moet je beslist even gaan kijken.

Ik heb mijn rijtje stempelsets eerst even nagelopen om iets te vinden wat wel wat met vakantie te maken had. En ik vond deze gouwe ouwe set. Het is de Ronald McDonald set "Sprinkles of Life" van vorig jaar die mee is gegaan naar de nieuwe catalogus. Deze set staat op blz 106 van de catalogus.
En de reden waarom ik deze set koos? Nou, je kunt er ijsjes mee maken. En ijs en vakantie gaat toch echt wel samen.
De strepen zijn gestempeld met de balk die in de Thoughtful Banners stempelset zit. Ook de tekst komt uit die set. Ik houd er wel van om meerdere sets op één kaart te gebruiken.

Op blz. 209 van de catalogus, helemaal de laatste blz, vind je de Ronald McDonald stempelset van dit jaar. Van elke set die wordt verkocht gaat € 2,25 naar het Ronald McDonald fonds in Nederland.


Morgen is het weer de beurt van Sandra om een mooi project met het thema vakantie te laten zien. 

In verband met het zomerseizoen zullen we de komende weken iets minder blog berichten maken. Maar houd onze Facebook pagina "Online Stampin' Party" in de gaten voor updates. 

En 7 juli is er een Online Stampin' Party onder leiding van Danielle. HIER kun je alle informatie vinden. We gaan die avond een leuke Fun Fold card maken. Doen jullie mee?






Product List

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Eveline, ik wilde mijn kaartje van zondag ook met een ijsje doen! Hihi, dan maar iets anders verzinnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.