Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 17 augustus 2016

CASE-ing the Catty!


Op het moment dat ik dit bericht typ is het de dag voordat ik op vakantie ga en ik heb 2 weken voorgewerkt. Ik hoef de weken dat ik op vakantie ben maar 1x per week een project te laten zien voor onze In The Spotlight serie. Maar ik heb ook meegedaan met 2 bloghops, dus ik heb heel wat moeten voorbereiden. Maar het is lekker om met een doel bezig te zijn.

Deze week staat washi tape In The Spotlight. En ja, ik beken, ik ben een washi tape hoarder! Ik heb en la vol met rollen washi tape die allemaal retired zijn. Voor het gemak laat ik de current washi tape op mijn werktafel staan. Zo kan ik me niet vergissen.

Ik had totaal geen inspiratie totdat ik deze kaart tegenkwam op blz 44 van de catalogus. In de catalogus is de kaart gemaakt met DSP en washi tape maar ik heb alleen washi tape gebruikt. Dus CASE-ing de catty.
De catalogus is eigenlijk één groot ideeën boek. Ik blader er graag doorheen om inspiratie te krijgen.


Hebben jullie gisteren ook Danielle haar project met washi tape gezien? Beslist nog even gaan kijken.


Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.