Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 25 augustus 2016

Sneak Peek weken, week 1 project 2.


Ik heb vorig jaar december mijn eerste Gingerbread House gemaakt. En dat was een heel karwei. Vooral ook om dat ik de gebruiks aanwijzingen niet had gelezen van te voren. De icing waarmee je het huis in elkaar zet moet elke keer 1 uur drogen. Dat schiet niet op! Maar het resultaat is wel heel leuk, en lekker. 

Toen ik het mooie Candy Cane Lane Designer Series Papier bekeek had ik meteen het idee om er een layout mee te maken. Vandaar dat jullie "alweer" een layout tegen komen op mijn blog. Ik heb met de snoep stempeltjes van de Candy Cane Christmas set de achtergrond bestempeld. Ik heb een schets van Scrapbook and Cards gebruikt als voorbeeld. Dat werkt zo handig.


Ik hoop dat jullie genieten van onze projecten deze eerste week van de Sneak Peek weken. Volgende  week donderdag kunnen jullie zelf genieten van de nieuwe Herfst/Winter catalogus. Nog even geduld.

Gisteren had Danielle een hele leuke set kaarten op haar blog. Heb je ze gezien? Nee! Dan snel even langs het blog van Danielle.






Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.