Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 21 september 2016

De Baby Wipe techniek


Het thema deze week is "herfst" Het voelt nog niet echt als herfst hier. De bladeren aan de bomen zijn al wel aan het verkleuren maar het is nog steed boven de 25ºC. Maar aangezien herfst mijn favoriete seizoen is had ik niet veel moeite om een project te verzinnen voor onze In The Spotlight serie. 
Danielle had al een super leuke set kaartjes laten zien op haar blog. Heb je ze gezien? 

Ik heb over 2 weken een techniek class, de babywipe techniek. Heb ik nog nooit zelf uitgeprobeerd. Dus heb ik de kaarten van vandaag met deze techniek gemaakt. Wat is dit leuk om te doen! Ik heb 3 kaarten gemaakt. Ik ga voor de techniek class nog een paar voorbeelden maken. Dit is niet werken, dit is spelen. Het was ook de eerste keer dat ik de Vintage Leaves stempel set heb gebruikt. Maar die ga ik zeker vaker gebruiken. Zeker in combinatie met de Leaflets Framelits Dies is het een super set.








Zondag ben ik er weer met nog een herfst project. Tot dan.
Houd onze blogs of Facebook in de gaten voor nog meer inspiratie.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.