Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 oktober 2016

In The Spotlight. Je eigen design papier maken.



We maken deze week ons eigen design papier. Heb je dit wel eens gedaan? Het wordt ook wel One Sheet Wonder genoemd. Je bestempeld een heel vel papier en daar maak je kaarten van. Ik vind een One Sheet Wonder super maar niet de manier waarop het papier soms gesneden wordt om veel kaarten te kunnen maken. Dat ligt mij niet zo. Ik heb het dus net wat anders gedaan. Recht toe recht aan, ik heb 4 kaarten gemaakt met mijn zelfgemaakt design papier. 

Ik heb eerst een vel Whisper White bestempeld met Crumb Cake inkt en met de Poinsettia uit de Reason for the Season stempel set, dit is een two stamp stempelset, dat wil zeggen, je hebt een outline stempel voor de poinsettia en een solid stempel. Het is een Photopolymer stempelset dus je kunt er doorheen kijken wat het heel makkelijk maakt. Natuurlijk hoef je de solid stempel niet te gebruiken, je kunt ook de outline stempel inkleuren natuurlijk. Ik heb de solid stempel hier wel gebruikt. met Crumb Cake maar dan een keer afgestempeld zodat je een lichtere afdruk krijgt. Ik heb de blaadjes trouwens niet met de solid stempel gedaan. Daar kom ik nu achter terwijl ik dit bericht zit te typen! Maar ik vind het niet storend. Misschien was het zelfs teveel geweest als ik het wel had gedaan.


Daarna heb ik het vel in vieren gesneden en heb ik er 4 kaarten mee gemaakt. Ik heb de poinsettia nog een keer gestempeld in Early Espresso en de solid stempels met Cherry Cobbler en Garden Green. De tekst is ook gestempeld met Early Espresso.


Nog een close up.


Nu het iets koeler is zitten we 's avonds weer binnen. Ik vind het wel gezellig, we hebben ook maanden geen TV gekeken. Maar nu is ook The Voice weer begonnen, en kan ik dat mooi volgen vanaf mijn werktafel. 


Gisteren had Danielle een hele mooie kaart op haar blog. Ik ben er zondag weer.


Deze week maken we ons eigen designer papier. Maar weten jullie dat er een super leuke actie loopt bij Stampin' Up!? Tot 31 oktober krijg je een vierde set DSP gratis als je er drie koopt. Niet alle sets doen mee met deze actie, klik op de foto voor de flyer met alle gegevens.





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.