Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 2 oktober 2016

In The Spotlight.


Ik heb vandaag nog na genoten van onze World Card Making Day projecten van gisteren. Ik heb het allemaal eens rustig na gelezen en bekeken. En van alle tutorial printjes gemaakt zodat ik weer heel wat te maken heb.

Deze week staan de achtergrond stempels in de schijnwerpers. Stampin' Up! heeft enkele hele mooie achtergrondstempels maar ja, wat moet je ermee? Om eerlijk te zijn, ik gebruikt ze ook niet vaak. Maar ze zijn wel heel mooi dus eigenlijk is het zonde. Voor mij dus ook goed dat ze deze week wat vaker voorbij komen.

Ik heb de achtergrond stempel "Writing Notes" gebruikt. En ik heb er een vrij simpele kaart mee gemaakt maar ik ben wel tevreden over het resultaat.

Morgen is Sandra aan de beurt voor ene project met een achtergrondstempels en ook Danielle en Hilde laten deze week weer veel moois zien. Ik ben er donderdag weer. 


Stampin' Up! heeft voor jullie 2 super aanbiedingen. 
Van 1 tot 5 oktober zijn er een aantal producten te bestellen met een leuke korting, die kan oplopen tot 25%. Onder andere het Envelope Punchboard. Sla je slag, het is 5 oktober voordat je het weet.
Op deze PDF kun je lezen welke producten met korting te koop zijn.


Verder hebben we een maand lang een leuke actie waarbij je een gratis pak DSP kunt krijgen als je 3 pakken DSP koopt. Kijk even op de PDF welk DSP meedoet aan deze actie.



En dan heb ik nog een leuke swap waar je je voor op kunt geven. De Happy Mail Swap. Op onderstaande foto lees je meer over deze swap. Ik heb HIER voor jullie de link om je in te kunnen schrijven. 







Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.