Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 11 oktober 2016

Pink Ribbon! In The Spotlight



Wij zijn deze week PINK, oktober is Pink Ribbon maand, een maand waarin extra aandacht word besteed aan borstkanker. Iedereen kent wel iemand met borstkanker en wij willen daar niet zomaar aan voorbij gaan maar ook een beetje aan bijdragen. 
Mijn kaart heeft al een bestemming. Niet zozeer iemand met borstkanker maar wel iemand die een knuffel met een vouw in het midden goed kan gebruiken. 


Ik heb gestempeld met de Timeless Textures stempelset en Flirty Flamingo inkt. De tekst is uit de Friendly Wishes stempelset. Die heb ik gestempeld met Early Espresso. De vlinder heb ik 1x uit Flirty Flamingo gestanst en 1x uit Vellum. Dan krijg je een zachter effect. 

Gisteren heeft Danielle een mooie kaart laten zien met PINK. Ik ben er zaterdag weer.





Product List

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.