Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 oktober 2016

Stamp Impressions blog hop voor oktober 2016.


Welcome to another monthly Stamp Impressions bloghop. The theme this month is Halloween.
I love Halloween and living in the United States is Halloween Heaven for me and my daughter. We love shopping for Halloween decorations.

I made a card with a twist! A Pop Up Twist Card to be precise. I watched a video on YouTube and one week later one of my fellow Stampin' Up! demonstrators in The Netherlands used this card as a SOL, Scrap On Line. It looks very complicated but it's not that hard and the result is SUper.

Welkom bij de maandelijkse bloghop van Stamp Impressions. Het thema deze maand is Halloween. Ik ben dol op Halloween. En in de VS is het een Halloween paradijs. Simone en ik hebben al met veel plezier nieuwe Halloween decoraties gekocht.

Ik heb een Pop Up Twist Card gemaakt. Gonne, een van mijn mede team leden bij de Creatieve Harten liet ons vorige week tijdens een SOL, Scrap On Line, deze kaart vorm maken. En de week ervoor had ik toevallig naar een video van een Duitse Demo zitten kijken. Super leuk, ziet er ingewikkeld uit maar als je goed oplet wat je doet is het best te doen. En het resultaat is geweldig.

The outside of my card. I stamped the Trick or Treat stamp with 2 ink colors on a piece of Whisper White. This gives the banner the look of a piece of DSP. I love the result.

De buitenkant. Ik heb op de banner met 2 kleuren inkt het woord Trick or Treat gestempeld. Het ziet er nu uit als een stukje DSP. Ik vind het resultaat heel leuk.


And the inside. The DSP on the four panels is from a single strip of the Halloween Night Specialty DSP cut in four squares.

En de binnenkant. Het DSP op de vier panelen is van één strip Halloween Night Specialty DSP wat ik in 4 stukken heb gesneden.



Next in line  is Miranda



If you're going backwards they will go to Yolanda's blog



I hope you enjoyed hoppin around this month. Let me know what you think of my project.

Ik hoop dat je genoten hebt van de bloghop. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




Product List

4 opmerkingen:

  1. I love this card-idea! It is on my to-do-list for next week :-).
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Eveline. Ik zou wel eens willen shoppen tijdens Halloween bij jullie. Ik denk dat wij onze ogen uitkijken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wonderful flip card! A great landscape inside.
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, you did one of my favorite things: making your own DSP for the front of the card. Lov'it!
    This card is on my to-do-list too...
    Wonderful work Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.