Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 6 november 2016

In The Spotlight, Labels and Tags


Goedemorgen. Het is maandag ochtend als jullie dit lezen maar hier is het nog zondag avond. Laatste activiteit van vanavond en dan kan ik naar bed. 

Deze week staan labels and tags In The Spotlight. Zeker voor de komende feestdagen een leuk onderwerp. Ik ben maar meteen met een paar labels voor de Kerst begonnen. Ik heb hiervoor de Stars Framelits gebruikt. Je kunt van elke Framelit natuurlijk een label maken, gaatje erin, touwtje erdoor en klaar. 
Door de zijkanten aan te zetten met Crumb Cake inkt krijgen mijn sterren een vintage uiterlijk. Ik vind dat een heel leuk effect. Het rode ruitje van de rechter ster heb ik gemaakt door een van de stempels van Thoughtful Banners te gebruiken. Zo kun je veel meer met je stempels dan je denkt. 


Ik moet nog na gaan denken over wat ik donderdag aan jullie wil laten zien. Maar houd de komende dagen de blogs van Danielle, Hilde en Sandra in de gaten. Zij zullen ook beslist iets moois voor ons in petto hebben.


Lopende actie

Tot 30 november krijg je 25% korting op een selectief aantal stempelsets. Deze sets passen mooi bij de nieuwe Framelits, Stitched Shapes. 
Ik zie je bestelling graag tegemoet.
Bestellen kan via mijn webshop of via de mail, eefje62@gmail.com



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.