Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 4 december 2016

Cookie Cutter Christmas


Cookie Cutter Christmas! Dat is het thema van deze week. En dat is ook de naam van een van de leukste stempelsets in de herfst/winter catalogus. En zeker met de bijpassende pons (koop je ze beide dan bespaar je 10%) kun je niet fout gaan.

Ik heb deze bundle gebruikt voor een van de kaarten die ik had voorbereid voor mijn Stamp-a-Stack. Die Stamp-a-Stack was gisteren en ik had één gast. En dus heb ik maar voor de gezelligheid ook maar alle kaarten gemaakt, alle 25 (5 x 5 kaarten.

Dit zij de kaarten die we gisteren gemaakt hebben. Ik ben dus ook 25 kaarten rijker, mijn doos met Kerstkaarten is nu zo vol dat deze niet meer dicht kan. Ik heb ze net geteld, ik kom op 93 zelfgemaakte Kerstkaarten. Zoveel heb ik er nog nooit gehad.


En dit is mijn kaart voor In The Spotlight. Het idee kreeg toen ik de foto zag in de catalogus. Boven de stempelset zie je een foto met een doosje erop. En op dat doosje zit een Santa. Ik heb dit doosje omgebouwd naar een kaart. Beetje van Stampin' Up! en beetje van mezelf.



Houd onze blogs in de gaten want je zult deze week beslist hele leuke projecten langs zien komen die gemaakt zijn met de Cookie cutter Christmas stempelset.

Hebben jullie ons leuke plan meegekregen vorige week?
Wij gaan een Creative Stampin' Weekend organiseren in maart. Opgeven kan nu al. Het belooft een super weekend te worden.


HIER heb ik voor jullie de link naar het inschrijfformulier.
Heb je vragen, stel ze ons, onlinestampinparty@gmail.com

Tot donderdag. Dan ben ik er weer met een project. 


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.