Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 15 januari 2017

In The Spotlight, Sale-A-Bration


Deze week staat de Sale-A-Bration centraal op onze blogs. Sale-A-Bration, de leukste tijd van het jaar bij Stampin' Up! De tijd dat je bij elk besteed bedrag van € 60,- een gratis geschenk uit mag zoeken uit de speciale Sale-A-Bration folder. 
Er staan veel leuke stempelsets in deze folder en daarnaast ook papier, lint en een super leuk blik om je kaarten in te bewaren. 

Ik heb een kaart gemaakt met 2 stempelsets, Avant Garden en Designer Tee. Deze laatste set gaat heel goed samen met de Custom Tee Bundle uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus. Zelf heb ik deze set niet (ik moet keuzes maken, geen bestellingen dus moet alles zelf ophoesten) dus ik kan daarvan geen voorbeelden laten zien maar in de Sale-A-Bration folder staan een paar leuke voorbeelden.

Ik heb de rand met Happy Birthday gemaakt door de tekst 3x af te drukken met 1x be-inken. De tekst wordt dan elke keer iets lichter. Dit geeft een leuk effect. Ik heb verder nog 3 enamel shapes gebruikt en een beetje Wink of Stella. En toen was ik er zelf helemaal blij mee!






Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.