Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 25 januari 2017

Vergeten Stempelsets In The Spotlight.


Kijk! Nog een vergeten stempel set ontdekt in mijn kast. Af en toe weet ik niet eens waarom ik een bepaalde set eigenlijk gekocht heb. In dit geval zal het wel eens het super mooie By The Shore Designer Series Paper kunnen zijn geweest. Ik vind de kleuren daarvan namelijk echt helemaal super. Dapper Denim, Calypso Coral, Mint Macaron, Very Vanilla, jummie. En toen dus ook maar de stempelset gekocht.


Ik heb dus ook het mooie papier gebruikt voor mijn kaart. Het is een super eenvoudige kaart maar ik ben er zelf helemaal blij mee. Ik heb de vissen gestempeld en daarna uitgeknipt. Met een zelfde kleur marker heb ik de randjes bijgekleurd. Dan zie je het Very Vanilla niet meer. 


Hebben jullie dinsdag de leuke notecard set van Danielle gezien. Ik wel. Kon meteen weer een stempelset op mijn wensenlijst zetten.
BewarenBewaren

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.