Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 maart 2017

A Happy hello en een Thank you kaart.

Deze week geen In The Spotlights ivm de voorbereidingen voor ons Creative Stampin' Weekend en tegelijk de Creative Stampin' Day. Sandra, Danielle en Hilde hebben het er behoorlijk druk mee gehad en nog steeds maar het gaat zeker een super leuk weekend worden. De weersvoorspelling is niet helemaal daverend maar des te knusser is het om lekker aan de slag te gaan met onze projecten.

Omdat de meiden zo hard gewerkt hebben heb ik ze een kaartje gestuurd. Om ze succes te wensen. En veel plezier. Ze zijn al aangekomen dus ik kan ze hier ook laten zien.
Ik heb de kaart op blz 87 van de catalogus nagemaakt. Ik vond die zo leuk!


En omdat ik toch lekker bezig was heb ik ook nog een aantal bedank kaartjes gemaakt. Helemaal hetzelfde op de tekst na. Ook deze kaarten zijn al op plaats van bestemming.






Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.