Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 8 maart 2017

In The Spotlight, Fauna


Welkom terug op mijn blog. Vandaag mijn tweede dag voor een project met "Fauna" in de schijnwerpers. 
Ik moest vandaag een condoleance kaart maken. En ik had het mooie Falling in Love DSP nog op mijn tafel liggen. Dat heb ik dus gebruikt voor mijn kaart. Ik vind vooral dit vel DSP heel mooi door de ingetogen kleuren, Tip Top Taupe en Very Vanilla. Het had verder niet veel nodig. De tekst komt uit de set "Flourishig Frases" en de libelle uit de set "Awesomely Artistic". Ik heb de libelle met Tip Tip Taupe gestempeld maar eerst afgestempeld op mijn onderblad. Dan krijg je een lichtere afbeelding.



Soms weet ik niet of iets wat ik wil gaan doen wel leuk is. En voordat ik dan een project verknoei en weg moet gooien probeer ik vaak iets uit door Vellum te gebruiken. Windowsheet zou nog beter werken omdat dat helemaal doorzichtig is. Maar ik heb vandaag de libelle op het vellum gestempeld en toen op mijn kaart gelegd. Gewoon om te kijken of het wel leuk was.


Nu was ik eigenlijk van plan geweest om de set "Keep on Swimming" te gebruiken vandaag. En omdat ik toch tijd over had ben ik daar ook maar mee aan de slag gegaan. Dat ging niet zo lekker. Alles wat ik in mijn hoofd had kwam niet uit mijn handen! Uiteindelijk zijn het de twee onderstaande kaartjes geworden. Deze zijn 4 x 4 inch of ongeveer 10 x 10 cm. En ik vind ze nog leuk ook. En ik ben blij dat ik eindelijk deze set eens heb gebruikt. Ik had deze speciaal gekocht vanwege het beertje.


With Sympathy Card
Product List


Hello Baby card.
Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.