Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 1 maart 2017

In The Spotlight, Flora


Mijn tweede Flora kaart voor deze week. Ik heb de gave set "Swirly Bird" maar weer eens uit de kast getrokken. Ik had van de week een kaart gezien op de website van Paper Source (een té leuke winkel hier in de VS) en ik vond deze zo mooi dat ik deze als voorbeeld heb genomen en vertaald heb naar SU. Ik ben er zelf best wel tevreden met het resultaat.

Ik heb een van mijn favoriete technieken gebruikt. Ik heb de stempel ingekleurd met een Stampin' Marker daarna heb ik er wat water opgespoten en toen op mijn papier afgedrukt. Dan krijg je zo'n leuk waterverf effect, zonder moeite. Toen alles droog was heb ik erover heen gestempeld met de andere swirly stempel uit de set. Als je naar het plaatje van de stempelset kijkt onderaan mijn bericht dan heb ik de rechter stempel eerst gebruikt voor de ondergrond en de linker stempel daaroverheen. Ik heb wel eerst afgestempeld op mijn grid paper.


Hieronder zie je mijn inspiratie foto. Als ik zo iets tegen kom online maak ik er snel een screenshot van en zet de foto dan in mijn inspiratie mapje. Ik maak ook foto's in winkels als ik een leuke kaart tegenkom, of een mok met een leuke kleurencombi. Inspiratie kun je echt overal vinden.

Image by Paper Source





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.