Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 26 maart 2017

In The Spotlight, Verjaardags kaarten!


Ik ben er weer. Vorige week donderdag heb ik 1x overgeslagen omdat ik niet thuis was die week. Ik ben met 3 oud collega's 4 dagen in New York geweest! Leuk!!

Maar nu heb ik weer een kaart voor jullie. Het thema deze week is verjaardagskaarten en ik kon dat mooi combineren met de kaart die ik komende donderdag nodig heb voor Jack. Een mannenkaart! Het moeilijkste soort kaarten wat ik kan verzinnen. Maar ik vind mijn kaart wel leuk geworden. Lekker simpel, geen toeters en bellen. De meeste mannen hoeven dat ook niet. Maar ja, je wilt wel een leuke kaart geven!


Houd onze Facebook pagina in de gaten deze week en onze blogs. Dan zie je nog veel meer verjaardagskaarten langskomen.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.