Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 10 mei 2017

In The Spotlight, Goodbye weken


Het grote aftellen is begonnen! Nog 20 dagen en dan hebben we een nieuwe catalogus. Hebben jullie die al in huis? Nog niet? Laat het me weten dan zorg ik dat er een jouw kant op komt, tegen verzendkosten, of je komt de nieuwe catalogus ophalen. Of, nog beter, je komt op 10 juni naar onze catalogus party! Hé, dat is een goed idee! HIER vind je meer informatie.


Een nieuwe catalogus betekent nieuwe producten maar, snik, ook afscheid nemen van geliefde producten die niet meer terugkomen in deze nieuwe catalogus.

Vandaar dus de Goodbye weken. We maken 2 weken projecten met producten die gaan verdwijnen.
Ik heb 2 kaarten gemaakt. Met in totaal 3 stempelsets die gaan verdwijnen en ook 2 ponsen.

Papillon Potpourri en de Bitty Butterfly pons. (De andere bijpassende pons, Elegant Butterfly, verdwijnt ook).
Petite Petals met de bijpassende Petite Petals pons.
Endless Birthday Wishes

Ik heb voor de beide kaarten dezelfde kleuren gebruikt.



Heb je gisteren de kaart van Danielle ook gezien? Zij heeft de leuke stempelset Fresh Fruit gebruikt voor een hele leuke kaart. Die set ga ik ook missen. Zo leuk.

Gebruikte materialen:
Whisper White Thick Cardstock
Real Red, Tangerine Tango, Old Olive, Daffodil Delight, Perfect Plum Cardstock en inkt, Basic Black  Archivel Inkt.
Bitty Butterfly pons, Petite Petals Pons
Papillon Potpourri, Petite Petals, Endless Birthday Wishes stempelsets
Enamel Shapes

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, deze sets en punches ga ik zeker missen. En wat zijn de kaartjes leuk met die regenboogkleuren.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.