Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 31 mei 2017

In The Spotlight, nieuwe catalogus en nog veel meer.

Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen vandaag! Het is tenslotte 1 juni dus komt vandaag de nieuwe catalogus uit! Hebben jullie al een papieren exemplaar? Nee, dan heb ik hier voor jullie de online versie! Happy shopping!
En laat het me weten als je graag wilt bladeren. Tegen verzendkosten wordt er een catalogus opgestuurd.

Klik op de foto om te gaan bladeren.



Dan hebben we natuurlijk ook meteen een super leuke actie. Ben jij deze maand Gastvrouw dan krijg je € 40,- meer aan gratis producten als je een party hebt met een omzet van € 400,- of meer. Natuurlijk krijg je 12% van het totaal bedrag van je party om gratis producten uit te zoeken en nu krijg je er nog eens € 40,- bij. Toch wel leuk zo'n actie!


Nederlandse Stempelsets!

Er zijn dit jaar 6 Stempelsets die Nederlandstalig besteld kunnen worden!






 Mooi zijn ze hè?


En dan nu door naar mijn In The Spotlight project. Ook deze week laten we nog Sneek Peaks zien, projecten gemaakt met nieuwe producten. Ik heb de Hostess set "Background Bits" gebruikt. Deze set is een exclusieve set die je alleen kun uitkiezen als je Gastvrouw bent en je aan het minimum bedrag komt van € 200,-. 
Ik heb deze set bewust gebruikt vanwege de Hostess Actie. Het is een super set met mooie stempels.



Mijn eerste kaart is een vrij eenvoudige kaart. Ik heb de bloemen met Versamark inkt gestempeld en met wit embossing poeder bestrooit en verhit met de heat tool. Ik heb daarna met de een na grootste Circle Stitched Shapes met afdruk uitgestanst en terwijl het papier nog in de stans zat met een sponsje inkt aangebracht. Met 3 kleuren uit de nieuwe In-Colors van 2017-2018. 

Voor mijn 2de kaart heb ik de lange stempel herhaaldelijk gestempeld met Versamark Inkt en ook weer met wit embossing poeder bestrooit en verhit. Daarna ook met een sponsje dezelfde 3 kleuren aangebracht. Beginnend met de lichtste. De bloemen zijn met Versamark inkt gestempeld op Basic Black Cardstock en ook weer met wit embossing poeder ge-embossed.



Gebruikte Materialen:
Whisper White Cardstock, thick en regular
Basic Black Cardstock
Background Bits stempelset
Versamark Inkt
Wit embossing poeder
Heat tool
Powder Pink inkt, Berry Burst inkt, Fresh Fig inkt. 
Basic Black Archivel Inkt.
Rhinestones


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.