Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 september 2017

Stoffen tasje

Jaren geleden toen Stampin' Up! nog stof verkocht heb ik een pakje gekocht. Je kon stof kopen met hetzelfde design als het Designer Series Paper. Ik heb het jaren in de kast gehad want ik wist eigenlijk niet wat ik er mee wilden maken. Het zijn 3 Fat Quarters dus je bent wel beperkt in het project wat je kunt maken.

Maar nu heb ik een leuke YouTube kanaal gevonden, Shabby Fabrics. En in de video's worden projecten met stof gemaakt van begin tot eind dus makkelijk te volgen. De patronen zijn gratis te downloaden/printen dus kind kan de was doen! Nou ja, het duurt dan toch nog wel even voordat ik begin terwijl ik alle materialen al in huis heb gehaald. Maar nu is het AF!!

Het is een klein tasje geworden waar je losliggende troepjes op je bureau in komt bewaren. Ik ben echt helemaal blij met het resultaat.


Het tasje heeft drie vakken en een druk sluiting. De knoop heeft alleen een decoratieve functie.


Nu heb ik laatst via een tweede hands Facebook pagina voor Stampin' Up! producten 6 setjes Kerststof gekocht en daar ga ik ook nog wel iets mee maken. Ooit!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk is dit. Ik wist niet dat Su ooit ook stofjes verkocht.
    Hopelijk maak je voor deze kerst iets met de stofjes, want ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.